Followers

Wednesday, March 13, 2013

SKODA


ŠKODA is a Czech domestic automobile, you know.

While waiting for the tram on my way home, I had a gear (Olympus OM-D), attached with body cap lens, BCL1580. It's not a real lens, but a body cap with lens. I like it because it's so thin and super light (22 g).

Since it's a very slow lens (F8), what I did at the tram/bus stop was to move camera while shooting and captured ŠKODA.


   

8 comments:

  1. Yoshiさん こんにちは
     とても綺麗に街中を疾走する車を収められましたね!
    流れる石造りの背景の建物、光る路面電車のレールでしょうか? 前方の空間。 実にかっちょイイです。
     路が空いているとはいえ、かなり飛ばしていたのでは!? (・Θ・;)

    ReplyDelete
  2. Dramatic sense of movement and stillness! An energised scene!

    ReplyDelete
  3. Lovely to see!
    Nice B&W post!

    ReplyDelete
  4. Great use of your time at the tram stop! Very nicely done.

    ReplyDelete
  5. Yoshiさん、初めまして。FiveGといいます。
    価格のM.ZUIKO D 45mm F1.8 のレビューで写真を拝見しました。
    素晴らしい写真ばかりで、とても刺激を受けました。
    サイトの写真も素晴らしいものばかり。
    この写真の使用レンズを見て、さらに驚きました。
    感性を磨かねばと思いました。とても勉強になりました。

    ReplyDelete
  6. Since the admin of this web page is working,
    no uncertainty very quickly it will be renowned,
    due to its feature contents.

    my homepage - seo companies manchester

    ReplyDelete

Your comments are always welcome! It's NOT a bad idea to follow this blog, if you are not a follower already:)
日本語でのコメント大歓迎です。